Valmennus PHT-tutkintoon

PHT-tutkintoon valmentavia koulutuksia järjestetään niin etänä kuin lähikoulutuksena.

Tili-instituuttisäätiö julkaisee vuosittain PHT-tentistä julkaisun, joka sisältää PHT-tutkinnon tehtävät ja ratkaisut. Voit valmistautua tenttiin tilaamalla edellisten vuosien tenttijulkaisuja täältä.

Valmennukset

Taloushallintoliiton PHT-valmennus
Seuraava valmennus alkaa 4/2022

Taloushallintoliiton PHT-valmennus on modulaarinen monimuotokoulutus, jossa tavoitteena on PHT-tentin läpäisy. Valmennuksessa valitset tarpeisiisi sopivat oppimismuodot ja -aikataulun, vahvistat osaamistasi olennaisissa asioissa ja harjoittelet vastaustekniikkaa. Voit valita verkko-oppimisen, etäosallistumisen tai lähikoulutukset – tai kaikki niistä! Käytössäsi on myös tenttiarkisto sekä kysymysklinikat alan huippukouluttajiemme kanssa.

Taloushallintoliiton Palkkahallinnon erikoistumisohjelma

Uudistettu palkkahallinnon erikoistumisohjelma käynnistyi syyskuussa 2021. Koulutusohjelman kesto on 8 kuukautta. Seuraava koulutusohjelma käynnistyy 9/2022.

Opiskelu on monimuoto-oppimista, eli opiskelu tapahtuu itsenäisesti verkossa sekä perinteisesti luokkahuoneopetuksena. Ennakkotehtävät ja luentovideot perehdyttävät aihealueeseen jo ennen koulutuspäiviä. Voit joustavasti omassa aikataulussasi opiskella ennen koulutuspäiviä.

Koulutuspäivillä käydään kouluttajan kanssa läpi syventävästi opiskeltavia aiheita sekä pureudutaan erikoistilanteisiin.

Sisällöstä vastaavat kiitosta saaneet kouluttajat, jotka perehdyttävät sinut käytännönläheisesti tärkeimpiin lakeihin ja säännöksiin aitojen tapausten avulla.

Aihealueet ovat
• Työsopimuslainsäädäntö
• Työmarkkinat
• Työaikalaki
• Vuosilomalaki
• Ennakkoperintä
• Eläkkeet ja muut sosiaalivakuutukset
• Kansainväliset asiat

Edellytyksenä koulutukseen osallistumiselle on vähintään vuoden monipuolinen kokemus palkka- ja/tai henkilöstöhallinnosta. Palkkahallinnon erikoistumisohjelma antaa hyvät valmiudet hakeutua PHT-tenttiin.

Ilmoittaudu Taloushallintoliiton koulutussivuilla ja varmista paikkasi koulutuksessa, jossa opiskelijat ovat aidosti kertoneet ammattitaitonsa kehittyneen ja joka on avartanut kokonaiskuvaa alasta.